Bukan niatku..

bukan niatku menjadi duri..
bukan niatku menjadi sembilu...
bukan niatku menjadi
maaflah wahai semua...
aku tidak pinta lahir untuk menyakiti..
biarlah atmaku terluka..
andai mampu aku padam duka kalian..
aku rela diriku dipinggiran sepi..
andai itu takdir buatku..
aku relakan segalanya..
andai wujudku menyakiti insan laen..
aku rela pergi dulu...
aku tak termampu menahan hinaan..
aku tak mampu menahan cacian,.
kerana aku hnya insan biasa yang punya hati..
hati yang terlalu lemah...
aku tak kuat menahan badai yang melanda..
sekali lagi ku pinta...
aku harap luka di hati kalian 
biar aku sahaja yang merasainya..

nukilan mawar pena

18 ulasan:

Primadona berkata...

Malam ni semua layan mood sedih eh..cantik bahasa..maira sendirir yang buat ke??

Pendamba Mawar berkata...

sabar taw...ada jer orang tak puas hati ngan ngan kita..sabar yer..and for haters, anyone dont like you either...

HAZWANmohd berkata...

hamboi bemadah pujangga maaf ye,, ehhe
tiada salah antare kite
peace

Tanpa Nama berkata...

wahhh..nice poem.. :)

Tanpa Nama berkata...

wahhh..nice poem.. :)

Tanpa Nama berkata...

wahhh..nice poem.. :)

Unknown berkata...

ish3....knpa ni maira????
ayat bunyi sedih je~~~

Afsar berkata...

sedey la pulak baca...wei nanti senang2 aku panggil ko buat persembahan...nak tak???

Browacana berkata...

anda sudah di review..

Maira Quee berkata...

@F A I Ztq ye faiz....

Maira Quee berkata...

@HAZWANmohdek??mne tau ade salah..

Maira Quee berkata...

@Azlan The Type Writerlan mmg sedey sgat2..

Maira Quee berkata...

@Afsarnak wat kt ner??hahahaha

Maira Quee berkata...

@Pembawa_Wacanaok2...terjah..

Maira Quee berkata...

@sweet stalkertq...

peNulis SeNjA berkata...

asl ni ... huhuhuhuhu macam patah hati nampak ... dussssssssssssssssss

Maira Quee berkata...

@waN Mohd Salimade orang xske dinde...terasa..

afifah berkata...

NAK CKP PUISI TU SWEET