Pencarian Bloglist By Girl Pendamba

Salam nak join bloglist lagi..kali nie bloglist sahabat aku.
baek awak pilih saya nanti awak tak larat pujuk kalau saya merajuk..hahahha..
sebab saya sayang awak la saya join nie..
so sila pilih saya untuk letak di blog awak yang retis tu


SAYA BLOGGER GURL!
jgan awak tak tahu..rasenye selalu kte ckap kat fon suare saya garau ke hah??jgan tak tahu lak...hahahahahah

ok nak tag sape ek??
tag:

*yang dtag jgan terkejut..xkenal..salam knalan ye..

Nk join klik je banner comel tu..
wasalam..


7 ulasan:

Pendamba Mawar berkata...

HAHA..mekasih join..retis?xd ar..haha..:)..pemilihan akan dilakukan juri pro..haa

Unknown berkata...

good luck

Browacana berkata...

Waaah....macam nak join jer...hehe

Maira Quee berkata...

@Doktor Cintanj jgak jadi bloglist..

Maira Quee berkata...

@Edy Zaiditq

Maira Quee berkata...

@Pembawa_Wacanadh tutp..huhuhu

Heziqa Yoo berkata...

haha/..suara akak suwit..hehe