Panas Hati #1 ( i )

Salam semua..sihat tak korang semua..hope kite semua sihat-sihat dan hepy-hepy selalu ye..arini kite story-story ye..nie kisah kawan aku..aku saje je nak kongsi..bace la kalau sudi yer..entri berantai berasama KUNCI LOCKER

Bermulanya perkenalan dua jiwa…

Kawan aku hepy sangat kenal dengan seseorang nie. Diorang mula kenal ketika mengikuti suatu program nie.ape ek?aku pon lupe...Kawan aku hepy sangat kenal Si A dan aku pon nampak die  hepy sangat sekarang. Aku rase kawan aku dan jatuh cinta kot..asyik senyum-senyum je..hehehhe..Perkenalan diorang romantik sangat tambah-tambah Si A tu selalu sangat cakap ayat romantik2... Mulanya diorang nie hanya bersahabat kerana kawan aku ni kate die tak suke bercinta tapi aku tengok macam dah becinta je diorang nie.. Suatu malam tu kawan aku kate die hepy sangat si A tu hadiahkan kawan aku “teddy bear” sampai kawan aku tidur pon tak lena da…huhuhu..bestnye die dapat pasangan macam tu.Tapi die kate diorang kawan je..ade patut??aku tengok punye la…macam cincin dengan permata dah…huhuu..aku memang suke gossip…ahahhahaha

Sejak hari itu aku tengok kawan aku jadi bertambah rapat dengan Si A pulak tu ..jeles aku…taklah aku tumpang gembira la..tapi aku dengan kawan-kawan aku selalu pesan kat die hati-hati sebab masih tak kenal lagi Si A tu..tapi aku rase Si A tu ok je....baek sangat la aku tengok die layan kawan aku nampak sweet je…hari-hari diorang berbual lame sangat kat “telefon baru”..kalau aku mahunya terbakar telinga..huhuhu. Selepas itu, kawan aku ni selalu dapat “mawar merah”romantikkan??so korang sila jangan jeles sebab aku pon jeles…huhu..Si A nie selalu tolong kawan aku dan Si A ni sanggup buat apa saja untuk kawan aku tapi diorang belum lagi jadi pasangan kekasih pon.

Suatu hari depan orang ramai Si A nie luahkan perasaan kat kawan aku nie. Kawan aku plak diam menyepi dan Si A nie plak ingat kawan aku tak terime die.Terase la Si A tu tapi akhirnya diorang bersatu jugak atas bantuan kawan baek kitorang tapi kawan baek kitorang dah pesan siap swuh jage kawan aku nie baek2...So sweet..suke tol aku kawan aku bahagia macam nie.Kawan aku tu sayang sangat Si A tu..walaupon orang kate Si A ni macam-macam tapi die tetap percaya Si A nie dan aku pon percaya Si A ni.Aku ingat lagi Si A pernah dikatakan curang dengan kawan aku tapi kawan aku percaya Si A nie dan mase tu terjadi la konflik sikit antara diorang tapi hubungan diorang masih kuat lagi. Mungkin saling mempercayai tu yang buat hubungan diorang kekal.Aku harap Si A nie jage kawan aku tu elok-elok sebab kawan aku tu susah sangat nak bercinta..Kawan aku kate Si A tu buat die bahagia sangat dan harap diorang kekal..

18 ulasan:

kunci locker berkata...

bahagiany kwn ko tu..aku suka tgok..hehe...eh3...asl aku kne wt smbungan lak.??ap ni??

Maira Quee berkata...

@kunci lockeraku edit balik..hehhehehe

K berkata...

ada sambungan ke?

Maira Quee berkata...

@sergeant keroroade2...

Taufan Bin Ribut berkata...

apekah yg terjadi kat blogger2 femes ni???


Entri terkini : Sayang,bil air dah tertunggak ni.Bile nak bayar(18sx)
Entri sebelum :eh (amacam pendek tak tajuk entri aku)
Watch my video songs ^_^

Maira Quee berkata...

@Taufan Bin Ributblogger femes??spe lak??

Tanpa Nama berkata...

@ ingatkan sebab dia rampas pakwe ke..... tajuk dah panas hati

yondaeme berkata...

myra.... cmne nak tag????

Farierahasanz berkata...

err , cepat2. .hahaa

Aben Idris berkata...

terbaaeekkk r...uhu!

Lydia Miza berkata...

akak jeguk maira..

Maira Quee berkata...

@MejuezMCM2 ADA..HEHEHE

Maira Quee berkata...

@Lydia Miza(Aidyl Azim)tq dtg cnie..

Maira Quee berkata...

@Janatul Ashikintq

Maira Quee berkata...

@Farierahasanzsabo2..

Maira Quee berkata...

@Anonymoustah la..

SYAF berkata...

lama sudah syaf tak terjah kat sini....

Hakim Mahmud berkata...

salam..hurm mmg suka cari code backlink ekk?sbb byk je luq tgk