Blogger Berlagak Hebat!

hai semua..aku ingat lagi semua kawan2 blogger.. ingat aku tak?ala yang rajin berceloteh tu, TAK INGAT?waaraggh!!sedeh la..hoho..seperti tajuk tu blogger belagak hebat tu aku la..setakat blogger picisan memang la orang tak ingat..ala..biarlah aku berharap...
Firstly aku nak minta maaf atas kekurangan blog aku nie..blog nie hampeh sangat sekarang sampai takda rank..2 tahun aku berhenti blogging. Jadi tak hairan la blog aku jadi macam nie..sape2 yang ada buat GA, Segmen dan seumpama itu boleh la dtg invite aku..insyaallah aku join. Pasal blog tunggang langgang dan bersawang nie ada tak yang nak tolong design blog aku nie? So kalau ada yang pelik2 kat blog aku ignore je la..Kawan2 blogger yang dulu2...jom la rapatkan ukhwah balik..hehhe...aku sekarang memang selalu blogwalking N join segmen..Sape yang tak penah kenal aku jom la kita kenal2..
Jom sarapan...daa,,,

Tiada ulasan: